Tervetuloa

AUTOKOULUUN!

Asiakaslähtöistä ajo-opetusta

Helsingin Liikennekoulu on avoin, mukava ja vastuullinen perheyritys autokoulu.

Suorita ajokortti nopeasti, helposti ja hyvällä hinta-laatusuhteella. Driving school services also in English.

PÄIVITTÄIN VAIHTUVAT AUKIOLOAJAT

Toimisto avoinna

To, 28 maalis: 09.00 – 10.00, 13.30 – 15.00, 17.00 – 18.15
Pe, 29 maalis: Suljettu
La, 30 maalis: Suljettu
Su, 31 maalis: Suljettu
Ma, 1 huhti: Suljettu
Ti, 2 huhti: 14.30 – 16.00
Ke, 3 huhti: 10.00 – 13.00, 16.00 – 17.00

PASSIKUVAT HETI

v. 2023
autokoulu Perustettu
0 vuotta
Laadukasta Asiakaspalvelua
Tyytyväistä asiakasta
Arvosana asiakkailta
kaikki alkaa tästä - tervetuloa kurssille!

Valitse autokoulupalvelu ja ilmoittaudu

Me autamme mielellämme sinua valitsemaan yksilöllisiin tarpeisiisi sopivat ajokorttiopinnot, kurssipaketin ja oppimateriaalit, sekä kaikissa opintojen vaiheissa aina ilmoittautumisesta hyväksyttyyn kuljettajantutkintoon asti.

1. EAS-koulutus

Ensimmäisen ajokortin suorittajan koulutus (EAS) tulee suorittaa opetusluvalla ennen ajotuntien aloittamista ja todistus mukana.

2. RTK-koulutus

Riskientunnistamiskoulutus (RTK) tulee suorittaa ennen ajokoetta, ja siihen osallistuttaessa todistus mukana.

3. Henkilöauto (B) 1/2

Autokurssipaketit, joissa 11-13/14 ajotuntia oikealla autolla ja 1-3 /14 ajosimulaattorilla. Kortilliselle paketit 1-2 ja Kortittomalle 3-4.

4. Henkilöauto (B) 2/2

Autokurssipaketit, joissa 6-8/14 ajotuntia oikealla autolla ja 6-8 /14 ajosimulaattorilla. Kortilliselle paketit 1-2 ja Kortittomalle 3-4.

5. Opetuslupa (B) 1/2

Meiltä EAS- ja RTK-koulutukset, oppimateriaalit ja passikuvat, sekä tarpeen mukaan ajotunnit + auton käyttö ajokokeessa.

6. Opetuslupa (B) 2/2

7. Traktori (T)

Traktorikurssipaketi sisältävät aina myös EAS-tunnit, mutta ei ajotunteja. Valittavissa oppimateriaaleilla tai ilman niitä.

8. Mopo (AM120)

Mopokurssipaketit, joissa 2-4 ajotuntia kortittomalle. Sisältävät myös EAS-teoriat. Kortilliselle paketin hinta -36€.

9. Moottoripyörä (A1/A2/A)

Moottoripyöräkurssipaketit, joissa 5-10 ajotuntia. Kortilliselle paketit 1-2 ja Kortittomalle 3-4.

10. A1 >> A2-korotus (A2)

Moottoripyörä korotuskurssipaketiksi suosittelemme toteutusta autokouluopetuksena ilman tutkintoja.

11. A1/A2 >> A-korotus (A)

12. Paketoi oma kurssipaketti

Ilmoittaudu netissä erikseen ajokorttiluokaan vaadittavien osa-alueiden koulutuksiin ja kurssisisältöihin ja rakenna oma pakettisi.

13. Oppimateriaalit

Meiltä saat kaikki tarvittavat oppikirjat ja oppimisympäristöt sekä teoriakokeen läpäisyä että vastuullista ajamista silmällä pitäen.

14. Teoriatunnit

Teoriatunteja voi tilata omaehtoisesti yksilöllisiin tarpeisiin extratunteina tai myös erikseen ilman kurssipakettia.

15. Ajotunnit

Ajotunteja kaikkiin yksilöllisiin tarpeisiin ajosimulaattoritunneista alkuopetukseen ja jatkokoulutuksesta ajokyvyn arviointeihin.

16. Ajotunnit + auto kokeessa

Ajotunnit ja auton käyttö ajokokeessa on tarkoitettu kaikista eri syistä johtuvia uusinta ajokokeita varten.

17. Ajokieltokoulutus

Ajokieltokoulutus tulee suosittaa, mikäli Poliisi on määrännyt ajokieltoa ja tämän päättymisen jälkeen ajo-oikeus halutaan palauttaa.

18. Ajokortin vaihtaminen

Ulkomaisen ajokortin vaihtaminen suomalaiseen ajokorttiin, kun oppilaan tulee suorittaa teoriakoe ja ajokoe.

19. Ajokyvyn arviointi

Lääkärin määrämä ajokyvyn arviointi ajotunti (50min) ja liikenneopettajan lausunto, joka toimitetaan sekä lääkärille että asiakkaalle.

20. Lahjakorttipalvelut

Lahjakortteja on saatavilla sähköisesti tilaamalla (toimitus sähköpostitse / nouto) tai paikanpäältä noutamalla.

21. Passikuvat

Passikuvat sähköisesti ja/tai tulosteena sekä lisäksi voidaan tarvittaessa tulostaa ja toimittaa ajokorttilupahakemus Ajovarmalle.