TEORIATUNNIT OLETUSARVOISESTI VERKKOTUNTEINA, MUTTA KYSY MYÖS VIRTUAALITUNNEISTA.

Teoriatunnit netissä

Oletuksena valittuna

teoriatunnit itseopiskellen oppimisympäristössä

Verkkotunnit

tai vaihtoehtoisesti

teoriatunnit live-opetuksena ryhmässä

Virtuaalitunnit

TEORIATUNNIT JA OPETUSMÄÄRÄT

ENSIMMÄISEN AJOKORTIN SUORITTAJAN KOULUTUS (EAS-teoriat 49€ / 4h)

4 teoriatuntia on pakollinen kaikille, jotka hakevat ajokorttia ensimmäistä kertaa.

• Opetus sisältää 4 tuntia teoriakoulutusta liikenteen perusteita.
  • Koulutuksen tavoitteena on antaa ajokorttia suorittavalle perustiedot liikennejärjestelmästä, liikenteen vuorovaikutteisuudesta ja riskeistä, eri tienkäyttäjäryhmien turvallisuuteen liittyvistä tekijöistä, moottorikäyttöisen ajoneuvon kuljettamiseen liittyvistä vastuista ja velvollisuuksista sekä muista turvallisen ja ympäristön huomioon ottavan ajotavan vaatimuksista.
  • Voit hankkia opetuksen autokoulussa tai muulta viranomaisen hyväksymältä kouluttajalta. Opetusta antavat esimerkiksi jotkut peruskoulun yläasteet, lukiot ja ammatilliset oppilaitokset.
  • Pyydä suoritetusta koulutuksesta todistus opettajalta. Tarvitset sitä mennessäsi teoria- ja ajokokeeseen.
  • Opetuslupaopetuksessa EAS-koulutus tulee olla suoritettuna ennen ajo-opetuksen aloittamista.

RISKIENTUNNISTAMISKOULUTUS (RTK-teoriat 49€ / 4h + ajotunnit erikseen 4h)

Vain henkilöauton (B-luokka) ajokortin suorittajalle pakollinen.

• Opetus sisältää 4 teoriatuntia ja 4 ajotuntia tieliikenteen riskien tunnistamisesta ja hallinnasta. Ajo-opetus voidaan osin antaa simulaattorilla.
  • Koulutuksella lisätään valmiuksia vaikeissa olosuhteissa ajamiseen ja tuetaan muutenkin sääntöjä noudattavan turvallisen ja vastuullisen ajotavan omaksumista. Koulutuksessa vahvistetaan erityisesti valmiuksia tunnistaa ja välttää liikenteen vaaratilanteita ja tekijöitä, jotka kuljettajan ajokykyä heikentämällä voivat lisätä onnettomuusriskiä.
  • Opetusta saa autokoulussa tai viranomaisen hyväksymältä kouluttajalta.
  • Koulutus tulee suorittaa ennen ajokoetta ja RTK-todistus tulee esittää tutkinnon vastaanottajalle.

VAPAAEHTOISET TEORIATUNNIT (extra teoriat 36€ / 4h)

EAS- tai RTK-koulutus uudestaan esimerkiksi eri suoritustavalla.

Henkilöautolla liikenteessä extra teoriatunnit.

• Opetus sisältää 4 teoriatuntia auton käsittelyn ja liikennesääntöjen perusteista.
  • Suoritetaan nettiopetus.fi palveluntarjoajan live-opetuksena ryhmässä lukujärjestyksen mukaisesti.

Mopolla liikenteessä extra teoriatunnit.

• Opetus sisältää 4 teoriatuntia mopon käsittelyn ja liikennesääntöjen perusteista.

EAS-koulutuksen 4 teoriatuntia voit suorittaa oletusarvoisesti verkkotunteina Webautossa tai (pyytäessäsi ennen verkkotunti suorituksiasi) vaihtoehtoisesti live-tunteina virtuaaliluokassa opettajan ja muiden oppilaiden kanssa. Ilmoittautuessasi voit samalla tilata käyttöösi myös tarvittavan oppimateriaalit ja oppimisympäristöt. Ensimmäisen ajokortin suorittajan koulutus (EAS) tulee suorittaa opetusluvalla ennen ajotuntien aloittamista ja todistus tulee olla mukana ajotunneilla.

Samoin RTK-koulutuksen 4 teoriatuntia voit suorittaa oletusarvoisesti verkkotunteina tai (pyytäessäsi ennen verkkotunti suorituksiasi)  vaihtoehtoisesti live-tunteina virtuaaliluokassa. Kysythän lisää – Tervetuloa!

Live-oppitunnit virtuaaliluokassa

Suosittelemme osallistumaan vuorovaikutteisiin live-oppitunteihin! Käytämme live-oppitunneissa Google Meet -opetusluokkaa. Tietokoneella osallistuttaessa käytä Chrome-selainta. Jos aiot osallistua live-oppituntiin puhelimella, lataa ensin Google Meet-sovellus puhelimeesi:

Paketoi oma paketti tai valitse valmis kurssipaketti.

Valitse joko EAS (1), RTK (2), ajotunnit (3) tai kaikki yhdessä kurssipaketissa (4).

kaikki alkaa tästä - tervetuloa kurssille!

Valitse autokoulupalvelu ja ilmoittaudu

Me autamme mielellämme sinua valitsemaan yksilöllisiin tarpeisiisi sopivat ajokorttiopinnot, kurssipaketin ja oppimateriaalit, sekä kaikissa opintojen vaiheissa aina ilmoittautumisesta hyväksyttyyn kuljettajantutkintoon asti.

01.

4 verkko- tai virtuaalituntia + oppimateriaalit.

02.

4 teoriatuntia verkko- tai virtuaalitunteina + 4 ajotuntia.

13.

Oppimateriaalit tarpeen mukaan tilattavissa myös erikseen.

14.

Teoriatunnit tarpeen mukaan tilattavissa myös erikseen.