ALOITA AUTOKOULU VAIKKA HETI,

Laadukasta Asiakaspalvelua
Tyytyväistä asiakasta
Arvosana asiakkailta
01. ilmoittautuminen on helppoa ja nopeaa!

Ilmoittautumisohje auttaa

Me autamme mielellämme sinua tekemään ilmoittautumisen myös netissä.  Näin tarvittavat tiedot saadaan suoraan Webauto järjestelmään ja sinä saat heti kirjautumistunnukset tänne oppimisympäristöön ja voit aloittaa itseopiskelun, teoriatuntien suorittamisen tai ajotuntien varaamisen vaikka heti 24/7.

Perehdy tarvittaessa myös kurssipaketin valintaoppaaseen tai ilmoittautuminen onnistuu toki myös soittamalla, paikanpäällä tai WhatsApp -viestillä – Tervetuloa!

1. Valitse kurssipaketti

Ensimmäisellä välilehdeltä valitset itsellesi sopivan kurssipaketin ja valinta erottuu vihreällä merkillä. Sitten ylhäältä saat esille "ilmoittautumislomake" välilehden.

2. Täydennä lomake

Kaikki yhteystiedot tulee lisätä lomakkeen kenttiin tarkasti oikein, koska järjestelmä ei mm. hyväksy väärää henkilötunnusta. Sähköpostiosoite tulee kirjoittaa kahdesti.

3. Lisää myös ruksit oikein

Lisää ruksit myös oikealla oleviin kenttiin "ajettava ajokortti" ja "nykyinen ajokortti", sekä valitse maksutapa ja Hyväksy sopimusehdot.

4. Lähetä ilmoittautuminen

Mikäli olet valinnut MAKSUTAVAN 1, niin voit siirtyä maksamaan verkkopankkipainikkeilla tai MAKSUTAVAN 2, niin voit ilmoittautua ilman maksua ja saat laskut sähköpostitse.

kaikki alkaa tästä - tervetuloa kurssille!

Valitse autokoulupalvelu ja ilmoittaudu

Me autamme mielellämme sinua valitsemaan yksilöllisiin tarpeisiisi sopivat ajokorttiopinnot, kurssipaketin ja oppimateriaalit, sekä kaikissa opintojen vaiheissa aina ilmoittautumisesta hyväksyttyyn kuljettajantutkintoon asti.

1. EAS-koulutus

Ensimmäisen ajokortin suorittajan koulutus (EAS) tulee suorittaa opetusluvalla ennen ajotuntien aloittamista ja todistus mukana.

2. RTK-koulutus

Riskientunnistamiskoulutus (RTK) tulee suorittaa ennen ajokoetta, ja siihen osallistuttaessa todistus mukana.

3. Henkilöauto (B) 1/2

Autokurssipaketit, joissa 11-13/14 ajotuntia oikealla autolla ja 1-3 /14 ajosimulaattorilla. Kortilliselle paketit 1-2 ja Kortittomalle 3-4.

4. Henkilöauto (B) 2/2

Autokurssipaketit, joissa 6-8/14 ajotuntia oikealla autolla ja 6-8 /14 ajosimulaattorilla. Kortilliselle paketit 1-2 ja Kortittomalle 3-4.

5. Opetuslupa (B) 1/2

Meiltä EAS- ja RTK-koulutukset, oppimateriaalit ja passikuvat, sekä tarpeen mukaan ajotunnit + auton käyttö ajokokeessa.

6. Opetuslupa (B) 2/2

7. Traktori (T)

Traktorikurssipaketi sisältävät aina myös EAS-tunnit, mutta ei ajotunteja. Valittavissa oppimateriaaleilla tai ilman niitä.

8. Mopo (AM120)

Mopokurssipaketit, joissa 2-4 ajotuntia kortittomalle. Sisältävät myös EAS-teoriat. Kortilliselle paketin hinta -36€.

9. Moottoripyörä (A1/A2/A)

Moottoripyöräkurssipaketit, joissa 5-10 ajotuntia. Kortilliselle paketit 1-2 ja Kortittomalle 3-4.

10. A1 >> A2-korotus (A2)

Moottoripyörä korotuskurssipaketiksi suosittelemme toteutusta autokouluopetuksena ilman tutkintoja.

11. A1/A2 >> A-korotus (A)

12. Paketoi oma kurssipaketti

Ilmoittaudu netissä erikseen ajokorttiluokaan vaadittavien osa-alueiden koulutuksiin ja kurssisisältöihin ja rakenna oma pakettisi.

13. Oppimateriaalit

Meiltä saat kaikki tarvittavat oppikirjat ja oppimisympäristöt sekä teoriakokeen läpäisyä että vastuullista ajamista silmällä pitäen.

14. Teoriatunnit

Teoriatunteja voi tilata omaehtoisesti yksilöllisiin tarpeisiin extratunteina tai myös erikseen ilman kurssipakettia.

15. Ajotunnit

Ajotunteja kaikkiin yksilöllisiin tarpeisiin ajosimulaattoritunneista alkuopetukseen ja jatkokoulutuksesta ajokyvyn arviointeihin.

16. Ajotunnit + auto kokeessa

Ajotunnit ja auton käyttö ajokokeessa on tarkoitettu kaikista eri syistä johtuvia uusinta ajokokeita varten.

17. Ajokieltokoulutus

Ajokieltokoulutus tulee suosittaa, mikäli Poliisi on määrännyt ajokieltoa ja tämän päättymisen jälkeen ajo-oikeus halutaan palauttaa.

18. Ajokortin vaihtaminen

Ulkomaisen ajokortin vaihtaminen suomalaiseen ajokorttiin, kun oppilaan tulee suorittaa teoriakoe ja ajokoe.

19. Ajokyvyn arviointi

Lääkärin määrämä ajokyvyn arviointi ajotunti (50min) ja liikenneopettajan lausunto, joka toimitetaan sekä lääkärille että asiakkaalle.

20. Lahjakorttipalvelut

Lahjakortteja on saatavilla sähköisesti tilaamalla (toimitus sähköpostitse / nouto) tai paikanpäältä noutamalla.

21. Passikuvat

Passikuvat sähköisesti ja/tai tulosteena sekä lisäksi voidaan tarvittaessa tulostaa ja toimittaa ajokorttilupahakemus Ajovarmalle.

Onko sinulla kysymyksiä?

Lähetä meille viesti

Asiakas on meille erittäin tärkeä, joten oletkan siis herkästi myös yhteydessä, niin voimme auttaa sinua.

Voit myös antaa toiminnastamme Google arvion tästä.

Tervetuloa palvelevaan autokouluun!

Ilmoittautuessasi kurssille, saat heti sähköpostiisi vahvistusviestin. Vahvistusviestistä löydät linkin sekä tunnukset omalle kurssisivullesi Webauto oppimisympäristöön. Kun kirjaudut sisään kurssisivullesi, näkyy ylhäällä tilatut oppimateriaalit, tasokokeet ja teoriakoeharjoitukset sekä voit siis välittömästi aloittaa verkkotuntien suorittamisen ja itseopiskelun. Lisäksi eri ajokortteihin tähtäävien kurssien selkeät aloitus- ja kurssiohjeet ”askel askeleelta” löydät täältä. Kurssikohtaisiin ohjeisiin ja sopimusehtoihin kannattaa perehtyä etukäteen tai kurssille ilmoittautumisen yhteydessä, jotta mm. ajotuntien peruuttaminen tapahtuu riittävän ajoissa, eikä näin ollen kurssilla tule vastaan yllättäviä autokoulukuluja.