autokoulusta heti passikuvat sähköisesti tai tulosteena

Passikuvat

Kurssilaisena saat passikuvat ilmaiseksi ja kaikille edullisesti 15€.

Passikuvat heti sähköisesti tai tulostettuna 15€

Tervetuloa!

01.

We’re Closed

Missä ja milloin passikuvaus?

Tervetuloa passikuvaukseen etukäteen varattuna ajankohtana tai toimiston päivittäin vaihtuvina aukioloaikoina, kun tarvitset sähköistä tai tulostettua passikuvaa mm. jotain seuraavaa tarkoitusta varten:

tai, kun tarvitset tulostettua passikuvaa mm. jotain seuraavaa tarkoitusta varten:

Useassa tilanteissa ajokorttia hankittaessa on mahdollista hyödyntää mm. voimassa olevan passin tai henkilökortin passikuvaa, joka on siis jo passi- ja henkilökorttirekisterissä, eikä uutta passikuvaa tarvita.
Autokoulun toimipiste
Päivittäin vaihtuvat aukioloajat
Ti, 19 maalis: 09.00 – 15.00
Ke, 20 maalis: 10.00 – 17.00
To, 21 maalis: 09.00 – 14.00, 15.15 – 17.00
Pe, 22 maalis: 12.00 – 13.30
La, 23 maalis: Suljettu
Su, 24 maalis: Suljettu
Ma, 25 maalis: Suljettu

02.

Ajanvaraus

Varaa aika passikuvaukseen vierestä tai ajanvaraus sivustolta.

HUOMIOITHAN PÄIVITTÄIN VAIHTUVAN AUKIOLOAJAN ENNEN SAAPUMISTASI TAI AJANVARAUSTA TEHDESSÄSI.

Kaikki nettiajanvaraukset vahvistetaan automaattisen vahvistuksen lisäksi myös sihteerin toimesta sähköpostitse mahdollisimman pian saman päivän aikana. Varaathan nettiajanvarauksen kautta aikoja vain samalle viikolle.

Kaikki ajanvaraukset myös pidemmälle tulevaisuuteen onnistuu toki myös soittamalla tai Whatsapp +358 40 576 2015. Usein on tarjolla myös muita ajankohtia, jotka eivät näy täällä ajanvarausjärjestelmässä. Passikuvaukset pyritään hoitamaan myös heti ilman ajanvarausta toimiston aukioloaikoina, jotka on siis hyvä tarkistaa kotisivuiltamme samana päivänä ennen saapumistasi. Passikuvausaikoja nyt usein myös ajotuntien päätteeksi klo 17.00-18.30 välillä. Varaa aika netissä, niin vahvistan pikimmiten.

03.

Sähköinen vai tulostettu passikuva?

Suosittelemme sähköistä passikuvaa ja siihen liittyvää kuvatunnusta, joka mahdollistaa verkossa asioinnin myös mm. poliisin verkko-osoitteessa.

Otettuasi passikuvan meidän toimipisteessä, me toimitamme passikuvakokoon rajaamamme passikuvan sähköisesti lupahallinnon valokuvapalvelimelle. Samalla sinä saat automaattisesti poliisilta tekstiviestin, joka sisältää tämän kuvatunnuksen.

Tarvitset kuitenkin tulostettua passikuvaa, mikäli haluat tai sinun tulee uusia passikuva ajokorttiasioihin liittyen Ajovarman toimipisteessä. Uusi passikuva vaaditaan aina, mikäli sinulla ei ole voimassa olevaa passia tai henkilökorttia.

Myös viisumeihin vaaditaan toisinaan vielä tulostettu passikuva, mikäli tämä tehdään jossain toimipisteessä. Useat maat ovat kuitenkin jo siirtyneet sähköiseen viisumihakemukseen, johon tulee ladata passikuva sähköisesti. Tässä tapauksessa me voidaan lähettää pyydettäessä passikuva myös sähköpostin liitteenä.

04.

Hinnasto

PASSIKUVAT HETI ODOTTAESSA HYVÄKSYNTÄ TAKUULLA:

05.

06.

Miten haen passia verkossa?

1. Hanki ensin aina passikuva vaikka meiltä ja saat kuvatunnuksen, joka tulee säilyttää.
  2. Mene sitten verkko-osoitteeseen asiointi.poliisi.fi
  3. Kirjaudu pankkitunnuksilla, varmennekortilla tai mobiilivarmenteella.
  4. Valitse haetko passi, henkilökorttia vai molempia.
  5. Järjestelmä kertoo tarvitseeko sinun käydä poliisin toimipisteessä.
  6. Syötä kuvatunnus, jonka sain valokuvaamosta.
  7. Valitse noutopaikka.
  8. Tarkista hakemuksesi tiedot.
  9. Maksa passi tai henkilökortti verkkomaksuna.
  10. Paina lähetä-painiketta ja hakemus on nyt jätetty käsiteltäväksi.
  11. Jos sinun tulee käydä Poliisin toimipisteessä, niin varaa aika.
  12. Saat ilmoituksen, kun passisi ja / tai henkilökorttisi on haettavissa valitsemastasi noutopisteestä.
  13. Kiitos, että asioit verkossa – se nopeuttaa aina, myös silloin kun joudut käymään poliisin toimipisteessä tunnistautumassa.