Suorita EAS-teoriat ennen teoriakoetta

Teoriakoe

Mitä on hyvä tietää muista autokoulukuluista?

Kurssipakettien lisäksi autokoulukuluja voi muodostua lisäpalveluista, kuten ajotunneista ja ajoneuvon käytöstä tutkinnoissa.

AJOTUNTIPAKETIT Henkilöauto (B) Mopo (AM120) Moottoripyörä (A1/A2/A)
1 ajotunti (50min)
3 ajotuntia (3x50min)
5 ajotuntia (5x50min)
10 ajotuntia (10x50min)
Kurssin keskeytyessä sopimuksen voimassaoloaikana

Mitä on hyvä tietää ajotuntien peruutusehdoista?

Perumisehdot sairastapauksissa:

HUOM! Mikäli samalle päivälle on käsittely- tai ajokoe, se tulee perua viimeistään edellisenä arkipäivänä autokoulun toimiston aukiolojen puitteissa!
Ajovarma Oy veloittaa 50% myöhään perutun ajo- tai käsittelykokeen hinnasta, eikä uutta koevarausta voi tehdä ennen kuin perumaton maksu on maksettu.

Mitä on hyvä tietää muista viranomaiskuluista?

Kurssipakettien lisäksi tulee aina myös viranomaiskuluja, jotka tulee maksaa erikseen Ajovarman ajanvarausvahvistuksessa olevien maksulinkkien kautta ennen ajanvarauksen ajankohtaa.

VIRANOMAISMAKSUT alv 0% T AM120 A1/A2/A B
Ajokorttilupahakemus, sähköinen
Ajokorttilupahakemus, lomake
Teoriakoe
Käsittelykoe
Käsittelykoe + ajokoe
Ajokoe
01.

EAS + oppimateriaalit

03.

Ajotunteja tarpeen mukaan tai ajotuntien lisäksi myös ajoneuvon käyttö kuljettajantutkinnoissa.

04.

Autokoulun kurssipaketit